- Lejda K., Kuszewski H., Ustrzycki A.: Doradztwo inżynieryjne w związku z awarią silnika gazowego B35:40V16AG2 nr SG-3 nr fabryczny 17229. Sprawozdanie z umowy NT-651-252-U-16215/16 - dla ECR Rzeszów, Rzeszów 2016.
- Jaworski A., Kuszewski H., Ustrzycki A.: Badania porównawcze oleju napędowego i oleju napędowego z dodatkiem ANACER+ w zakresie wybranych parametrów fizykochemicznych. Sprawozdanie z umowy NT-651-252-U-16215/16. - dla Inveni Sp. z o.o. Rzeszów, Rzeszów 2016.
- Balawender K., Ustrzycki A.: Badania wtryskiwaczy układów zasobnikowych wymontowanych z pojazdów podlegających utylizacji w aspekcie przydatności do regeneracji. Sprawozdanie z umowy NT-651-87-U-16077/16 - dla Impresja Michał Jaśkowiec Przeworsk, Rzeszów 2016.
- Wos P., Balawender K., Jakubowski M., Kuszewski H., Lejda K., Ustrzycki A.: Badania przebiegu i efektów spalania niskotemperaturowego w wielocylindrowym silniku tłokowym o zmiennym stopniu sprężania VCR. Projekt badawczy własny nr N N509 567639, Umowa U-8087/G, Rzeszów 2010-2014.
- Lejda K., Balawender K., Jaworski A., Kuszewski H., Ustrzycki A., Woś P.: Analiza determinantów dokładności procesu wtrysku paliwa w wysokociśnieniowych systemach zasilania spalinowych napędów środków transportu. Projekt badawczy własny N N509 256637, Sprawozdanie z umowy U-7808/G, Rzeszów 2009-2012.
- Lejda K., Jaworski A., Ustrzycki A., Woś P.: Opracowanie i wdrożenie ekologicznej elektrowni kontenerowej o mocy 125 kVA napędzanej silnikiem zasilanym ciekłym paliwem gazowym w systemie wielopunktowego wtrysku. Sprawozdanie z umowy U-6337/C, Rzeszów 2003-2005.
- Lejda K., Ustrzycki A., Woś P., Zając P.: Opracowanie konstrukcji i badnia nowych rozdzielaczowych pomp wtryskowych do silników wysokoprężnych o pojemności cylindra do 1,3 litra. Project Celowy nr 9T12D 016 99 C/4225, Sprawozdanie z umowy U-5458C, Rzeszów 1999-2001.
- Zając P., Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A.: Badania trwałościowe silnika PN 1.6 MPFI z zaworami firmy SHIN-HAN VALVE oraz kolektorem dolotowym firmy DONG-SEO, Sprawozdanie z umowy U - 5451, Rzeszów, 1999.
- Zając P., Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A.: Przeprowadzenie badań dwóch silników 1,6 PN MPFI o różnym usprzętowieniu, Sprawozdanie z umowy U-4842 II etap - dla DEAWOO-FSO Warszawa, Rzeszów, 1998.
- Michalski J., Lejda K., Pawlus P., Śmieszek M., Ustrzycki A., Zając P.: Opracowanie technologii wykonywania cylindrów zapewniającej optymalne parametry eksploatacyjne silnika tłokowego, Sprawozdanie z umowy U-4684 (etap IV, V, VII), (Projekt Celowy Nr 7 T07D 009 95C/2731) - dla WSK PZL Rzeszów, Rzeszów, 1997.
- Zając P., Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A.: Badania niezawodnościowe silnika PN 1600 w wersji MPFI w trakcie 300 godz. próby trwałościowej wg procedury " HIGH SPEED"., Sprawozdanie Nr 03/97 (U-4673) - dla DEAWOO-FSO Warszawa, Rzeszów, str. 1-28, 1997
- Lejda K. (kier. tematu), Kunysz J., Ustrzycki A., Zając P.:„Badania identyfikacyjne silnika 4C90 z prototypową pompą wtryskową PWM4”. Sprawozdanie Nr U-4663/96/1 - dla WAW Mielec, Rzeszów 1996.
- Michalski J. (kier. tematu), Lejda K., Palwus P., Śmieszek M.,Ustrzycki A., Zając P: Opracowanie technologii wykonywania cylindrów zapewniającej optymalne parametry eksploatacyjne silnika tłokowego. Sprawozdanie z umowy U-4684 (etap I, II, III), (Projekt Celowy Nr 7 T07D 009 95C/2731) - dla WSK PZL Rzeszów, Rzeszów 1996.
- Zając P. (kier. tematu), Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A.: Badania niezawodnościowe silnika PN 1600 w wersji MPFI w trakcie 300 godzinnej próby trwałościowej wg procedury " HIGH SPEED". Sprawozdanie Nr 08/96 (U-4673) - dla DEAWOO-FSO Warszawa, Rzeszów 1996.
- Zając P. (kier. tematu), Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A.: Badania niezawodnościowe silnika PN 1600 w wersji MPFI w trakcie 1000 godzinnej próby wysoko-częstotliwościowej - test typu „no load” wg procedury DWTC. Sprawozdanie Nr 11/96 (U-4785) - dla DEAWOO-FSO Warszawa, Rzeszów 1996.
- Zając P. (kier. tematu), Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A.: Badania niezawodnościowe silnika 1,6 PN w wersji MPFI w trakcie 300 godzinnej próby trwałościowej wg procedury HSF. Sprawozdanie Nr 13/96 (U-4813) - dla DEAWOO-FSO Warszawa, Rzeszów 1996.
- Zając P., Lejda K., Kunysz J., Ustrzycki A.: Badania stanowiskowe silnika PN AB0654079 z tłokami firmy "27MART" i zaworami wydechowymi firmy "MIV-SREMSKA MITROWICA", Sprawozdanie Nr 3/95 - dla OBR SO Warszawa, Rzeszów 1995
- Zając P., Lejda K., Kunysz J., Ustrzycki A.: Badania niezawodnościowe silnika PN 1600 w wersji standard w trakcie 1000godz.próby trwałościowej opartej na procedurze "GM", Sprawozdanie Nr 10/95 - dla OBR SO Warszawa, Rzeszów 1995.
- Zając P., Lejda K., Kunysz J., Ustrzycki A.: Badania trwałościowe silnika do samochodu POLONEZ typ AB z popychaczami hydraulicznymi. Sprawozdanie Nr 10/94 - dla OBR SO Warszawa, Rzeszów 1994.
- Zając P., Lejda K., Kunysz J., Ustrzycki A.: Badania trwałościowe silnika do samochodu POLONEZ CB. Sprawozdanie Nr 1/93 - dla OBR SO Warszawa, Rzeszów 1993.
- Zając P., Lejda K., Michalski J., Pawlus P., Ustrzycki A.: Badania niezawodnościowe silnika AB 619454 i AB 619453 z tłokiem oraz panewkami nowej konstrukcji. Sprawozdanie nr 26/93, cz.1,2 - dla OBR SO Warszawa, Rzeszów. 1993.
- Zając P., Lejda K., Michalski J., Pawlus P., Ustrzycki A.: Badanie tłoków PN 1600 nowej konstrukcji z pełną obróbką cieplną wyprodukowanych. przez WSK-Gorzyce w oparciu o 300h próbę trwałości. Sprawozdanie U-3142 nr 5/92/cz.1-2 - dla OBR SO Warszawa, Rzeszów 1992
- Zając P., Lejda K., Kunysz J., Ustrzycki A.: Badanie trwałościowe silnika CITROEN XUD9A do samochodu POLONEZ 1.9D. Sprawozdanie U-3307 nr 6/92 - dla OBR SO Warszawa, Rzeszów 1992.
- Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A., Zając P.: Badania trwałościowe węzła krzywka-popychacz w zróżnicowanej konfiguracji konstrukcyjnej, materiałowej i technologicznej. Sprawozdanie nr PESS 1936/90/1 - dla WSK PZL Mielec, Rzeszów 1990.
- Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A., Zając P.: Dobór dwóch sztuk pomp DPA-WSK Poznań do silnika wysokoprężnego DX-03/2000.1. Sprawozdanie nr 10/89 - dla OBR SO Warszawa, Rzeszów 1989.
- Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A., Zając P.: Dobór 2 sztuk pomp typu VE4/9F (prod. BOSCH), 1 pompy typu PG-4/8 (prod. WSK Mielec) oraz 1 pompy typu PM-32019 (prod. WZM W-wa) do silnika wysokoprężnego. DX-03/2000.1. Sprawozdanie nr 18/89 - dla OBR SO Warszawa, Rzeszów 1989.
- Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A., Zając P.: Opracowanie i wykonanie stanowiska do badania węzła krzywka-popychacz w zróżnicowanej konfiguracji konstrukcyjnej elementów. Sprawozdanie nr PESS 1936/89/1 - dla WSK PZL Mielec, Rzeszów 1989.
- Kunysz J., Lejda K., Ustrzycki A., Zając P.: Opracowanie metodyki obliczeń węzła krzywka-popychacz pompy wtryskowej pozwalającej na optymalizację parametrów konstrukcyjnych i materiałowych skojarzenia. Sprawozdanie nr PESS 1936/88/1 - dla WSK PZL Mielec, Rzeszów 1988.